Gå til innhold

Bare jeg som er våken nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove...er utrolig frustrerende. Nå stod jeg bare opp etter å ha vridd meg i senga i 1,5 time. Skal opp klokken 07.00, men har ikke sjans til å få sove. Kroppen er utrolig og jeg vet ikke hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei dessverre... jeg sovnet kl. 21, fordi jeg var helt utslitt, og våknet kl 01:00!! Lys våken, så utrolig frustrerende.. nytter ikke sove, og nå begynner jeg å bli sulten... jeg som aldri spiser på natta! Ser ut som jeg må det i natt...

Skrevet

Er sulten jeg også, men vil ikke spise noe nå....

Irriterende å være lys våken om natten...blir spennende i morgen.

Skrevet

Ikke alene nei.. Er alenemor og må opp kl 8 med mini. Syter noe forferdelig med å legge meg alene nok ei natt, igang med 3. året alene.

Skrevet

Er du redd for å sove alene? Mitt tips (som funket på meg), få deg hund. Ei god vaktbikkje er god å ha :-)

Skrevet

Nei du, du er ikke alene. Jeg har ei jente med feber som absolutt IKKE vil sove. Skal bare sitte på fanget og gråte. Hun er full av svette og tårer og snørr i hele ansiktet og hun dusjet like før hun la seg.

Jeg er svett og trøtt og det sviiiir i øynene. Også skulle vi liksom ha besøk i morgen. Av bestemor og kusina til min datter som 2 mnd eldre. Tror ikke jeg klarer det her jeg sitter våken midt på natten.

Jeg hater å ha syke barn. Men det hører med. Jeg føler meg som en alenemor store deler av tiden, fordi mannen gjør absolutt ingenting. Leker i 5 min også inn på datarommet og spille. Og det er alltid han som skal sove lenge. Aldri min tur liksom. Ungen er bare mitt ansvar. Begynner å bli temmelig lei.

Det var visst endel frustrasjon innabords i natt.

Skrevet

Nei, dessverre, jeg er også våken MOT min vilje nå. Vesla på 3 mnd har fått sin første tann nå, og det fører jo med seg nattevåk og urolig bebis dessverre. Må opp kl 08 imorgen for å levere største i bhg, og kan ikke si at jeg gleder meg til det nei :/

Skrevet

også våken her.

3 uker til termin.

sover bare i rykk og napp for tiden.

Litt nå og litt da, uten noe spesiell rutine egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...