Gå til innhold

Kjerringråd


Lykkemamma

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynt å teste ut noen kjerringråd for å få fortgang i sakene?

Har selv begynt å spise kanel, men ,merker ingen ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh, jeg prøvde det meste sist gang og ingenting hjalp. Husker jeg tok lakserolje, men det endte bare med at jeg spøy ned hele badet. Spiste en del ananas og, og var konstant sår rundt munnen :) Denne gangen går jeg for snømåking og trappegåing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snømåking et tips altså?

 

Har måkt snø til den store gullmedaljen i dag, uten å tenke over det :s

Men, har enda tre uker til termin da, så det vil kanskje ikke sette i gang noe senere i dag? Ikke merket annet enn den vanlige ryggvondten som kommer hver gang jeg bærer litt tungt enda hvertfall...

 

Men, er alene om alt, så er egentlig redd noe skal starte før moren min kommer og kan ta over eldste når jeg må på sykehuset :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde ut flere kjerringråd på slutten av forrige svangerskap og kan vel ikke si at jeg tror noen av de virket, men det skader jo som regel ikke å prøve.

 

Ei venninne påstod at vindusvask visst nok var det mest effektive, så jeg får vel ta ned julegardinene og vaske vinduer i morgen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke noe funker, MEN man må prøve!! har prøvd, kanel, drikke varm melk med smør(kvalmt), ha sex, være litt i aktivitet.. mn det ser ikke ut til at hun vil komme..:P har 14 dager igjen til termin, så d ække sikkert hun vil komme på ei stund enda, mn jeg HÅPER hun velger å komme før:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...