Gå til innhold

Hva kan dette ha vært? (Ekkel opplevelse med rus!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går bare til fakta, men kan nevne at dette er lenge siden, og at jeg absolutt ikke ruser meg eller røyker hasj!!

Altså, var hos en bekjent gjennom en tidligere jobb jeg hadde, og var på vei ut for å treffe en venninne. Jeg fikk en øl av ham før jeg skulle dra. Han var en som røyket daglig hasj/marihuana (vet ikke hva), og sterk nikotintobakk.

Jeg gjorde jo egentlig ikke det, men den kvelden tenkte jeg på at jeg hadde litt knapt med penger, så da han tilbød meg noen trekk, sa jeg ja.

(Haha, høres skikkelg stusselig ut, må le litt oppi det hele!)

Jeg tok da tre, fire trekk tror jeg.

Så skjer følgende:

Jeg føler meg dårlig, og reiser meg for å gå på do, nærmest fo r å gjøre noe. Når jeg kommer i gangen faller jeg bare om, og så begynner jeg fullstendig ukontrollert å skjelve og riste!! Hodet dunket superfort inn og inn i veggen, fordi jeg lå ved siden av den, og knærne trakkk seg også lynraskt opp og ned. Helt grusomt! Tror ikke jeg klarte å rope noe, men han kom for å hjelpe meg pga dunkingen.

Så satt jeg i en stol, med smerer i hele kroppen.

Klar i hodet hele tiden!!

Men kroppen føltes litt slik som når et ben har sovet, og siden "våkner" opp, bare i en ekstremt vond og sterk variant, i hele kroppen!

Jeg måtte sitte i den stolen i flere timer, og siden legge meg lit nedpå, og kom meg ikke ut før etter midnatt! Og var fortsatt helt kake da!

Han forsikret meg om at det var en redelig fyr han hadde kjøpt hasjen av, samme i flere år, og at den ikke var penslet med noe ( jeg hadde hørt om at noen penslet med heroin for å la det virke som ekstra gode varer..).

Jeg vet jo ikke om jeg kan stole på dette.

Så var det en som sa at dette kunne ha vært sterk nikotinsjokk, men av tre, fire trekk? Ja, en hel røyk, men noen trekk?

Kan han ha lurt noe i ølen? Mener jeg åpnet den selv, så litt rart..

Hva kan dette ha vært?

HELT GRUSOM OPPLEVELSE!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...