Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jeg skjønner virklig ikke hvordan folk kan sitte på blogg å slike plasser å skrive alt om ungene sine, att dei ligge på sykehus å dei får den, å den , å den medisinen. Dei deler ALT med verden, jeg får vondt inni meg når jeg leser det. Jeg hadde hata min mor om hun hadde såtte å skreve om min oppvekst for alle mennesker rundt om.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 HELT enig. Fatter det ikke!! Dårlig gjort mot barna. Hadde de i det minste anonymisert hele familien, men mange legger jo ut bilde, navn -alt!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Om din mor er like dårlig i norsk og til å skrive som du er så tenker jeg at du trenger ikke bekymre deg videre for om din mors eventuelle blogg
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 ja helt ening !!!!! folk burde tenke seg litt om!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 ja, jeg har ikke ord ! Kom over denne for 1 mnd siden, jeg får hakeslepp ! http://mom4life.blogg.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå