Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 har aldri gjort det før og lurer på hvor lenge det holder??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 de første gangene jeg fikk brynene nappet holdt det ikke så lenge,men nå som jeg har gjort det noen ganger holder det lengre og lengre. Gjør det kanskje 1 gang i mnd(napper) farger litt sjeldnere...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Men kommer jo også ann på hvor lyse de er naturlig...mine er ganske mørke
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Ok.jeg lurer på hvor lenge fargen sitter.i øyne brynene?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Fargen skal sitte sånn ca opptil 4-6 uker. Lurt å farge litt mørkere enn ønsket(la fargen sitte litt) om man er veldig lys. Mye farge forsvinner etter et par turer i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 den sitter konstant,men brynene vokser så man får "ettervekst" den syntes bedre hvis man er veldig lys fra før. må vel farge på nytt etter 4-6 uker ca...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Farging av vipper og bryn varer ca 3-4 uker. Napping må man gjøre jevnlig ettersom alle hår er i forskjellige vekstfaser til en hver tid - ca 1 x pr uke bør man sjekke brynene dersom man vil ha ryddige og pene bryn. Dersom man har mørke "stubber" som sitter igjen etter napping betyr dette at man ikke napper riktig og at man ikke har fått dratt ut alt håret fra hårsekken. -Hudpleier-
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 skulle stå 3-6 uker * avhenger av hvor mye farge man påfører under farging og om vippene er lyse eller mørke. - Hudpleier-
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Jeg farger jevnlig og går hver 5-6 uke til hudpleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå