Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Min liste: Sharps halspastill Salte laksissnører
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Jeg savner den orginale pæreisen og en sjokolade som het SoHo. Og de gode gamle Buggene man fikk for 50 øre;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Vet ikke om det fins enda, men jeg savner Cool (firkantet, flate, tyggedrops). Var utrolig gode. Og Isbre (de har noe lignende på Europris, men ikke helt samme smak), Pommac og Sweetmint tyggis
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Som den godtegrisen jeg er så har jeg noen ting jeg savner ja;) Lett-is: det var en saftis med mindre sukker og var dermed myyye friskere enn de du får tak i nå for tiden. X-tra chips: rifla potetgull med mindre fett og ekstra mye krydder, tror det er den jeg savner mest av alt. Rød smash: firkanta smash med paprikasmak Farris plus: fantes bare en kort periode og var ganske søt Støtter salte lakrissnører, har bare funnet i Danmark...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Så enig i salte lakritssnører, de i blå pose/pakke!! Savner kolibri marsipan påskeegg med nougat inni...leter hvert år, men finner de aldri...snufs. Vet det er mye mer, men kommer ikke på det i farta.... Jo, 7`up med bringebærsmak
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Savner cuba sjokoladen i små porsjonspakkninger de var alltid så ferske! Så savner jeg Big One s HOMEMADE!! den var jo bare dødsgod!! Og jeg savner sur sild,finner bare salt sild,men vet ikke om den har gått ut..og melkesjokolade i papir(mye bedren enn plast) svaner de stor Maarudposene med potetgull,hva skjedde med å krympe de under halvparten??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 sur sild har de overalt i oslo. nå fikk jeg lysst på d. kjøper d i morgen. så faktisk posen i butikken i dag haha
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Ja det er fullt mulig for jeg bor godt ut på landet hehe..Men da skal jeg få kusinen min til å handle med til meg,takk
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Malaco Salte Snører Soho sjokolade Av disse karamellpuddingene i runde former som man finner i frysedisken, var det en gang i tiden en sjokoladevariant av, sjokolademousse, med en himmelsk god sjokoladesaus. De forsvant, men finnes noe lignende nå. Hennig Olsen har disse sitronmousse og sjokolademousse brødene, (disse var det også en gang pynt/saus på. Sitron hadde en for for gele og krem på toppen, og sjokoladen hadde krem og sjokoladesaus på toppen. Men det ble visst kutta ut, og er nå bare mousse.) De er veldig gode, og kjøper alltid dem når jeg skal ha dessert, men savner veldig den som kom i rund form med den gode sjokoladesausen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå