Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid, men vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Går på videregående. Er sammen med barnefaren og har vært det i 5 mnd.. lite, ja..

Usikker på om jeg skal ta abort - føler det er det riktige når det gjelder andre rundt meg.. Jeg selv aner ikke hva jeg burde! Jeg vil egentlig ikke ta abort.. Men ser meg nesten nødt i det..

Dere som tenker dere skal komme med Useriøse og uhyggelig svar kan heller glemme og skrive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gjøre det som er riktig for DEG, ikke for alle andre. Å ta vare på et barn i din alder er tungt og vanskelig, men herregud, så mange glder man får

Skrevet

Heisann!

Jeg ble selv gravid like etter videregående skole, 19 år gammel. Jeg hadde vært sammen med barnefar i 3 mdr da vi bestemte oss på å prøve å bli foreldre, klaffet på første forsøk. Vi er fortsatt sammen, og venter nå, 13 år senere, barn nummer 5.

Jeg håper du etter hvert ser glede i situasjonen, og at du ikke tar abort pga andre vil det. Dersom du tar abort må det være pga DU vil det..

Og jeg er sikker på at alt ordner seg til det beste om man instiller seg på det:-)

Ønsker deg masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...