Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Inspirert av kveldens episode av House har jeg følgende spørsmål: Dere som ville kunne tilgitt utroskap, ville dere kunne tilgitt mor eller søster dersom det var hun mannen din var utro med? Jeg ville hatt mye lettere for å tilgi utroskap enn å tilgi et sånt svik fra en nær slekning.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Hehe, var nå også noe å tenke på. Men jeg er nok som deg, det ville vært lettere å tilgi en utro mann. Men det er kanskje fordi det er mer "akseptert" at en partner er utro, kontra at mammaen din har seg med mannen din...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Ville hatt like vanskelig for å tilgi begge parter, men det er jo hakke værre med en mamma som har sex med svigersønnen sin, det er jo perverst. Men kjenner nok et par damer som ville kunne være truanes til det...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Jeg ville nok reagert mer som HI, og jeg reiner venninner under samma kam som mor og søster! Hvis gubben hoppa i høyet med ei venninne så hadde det vert større sjans å tilgi han en henne.. Men mest sansynlig ingen av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå