mrogvs Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hvor bestiller du bildene dine fra? Noen som har prøvd begge som kan si hvem som har best kvalitet på bildene sine..? På forhånd takk!
Babyønske �� Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Av de to må jeg si Foto Knudsen, men er ikke helt superfornøyd med de heller. Jeg foretrekker Post Foto eller Extra Film, der opplever jeg best kvalitet på bildene. Mye lysere og klarere bilder enn Japan Foto/Foto Knudsen som jeg syns leverer mørke, uklare bilder i forhold.
Mai♥ April♥ Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har prøvd Foto Knudsen noen ganger og har blitt like skuffet hver gang over kvaliteten. Japanphoto har jeg ikke prøvd. Jeg bruker Extra film der blir jeg fornøyd med bildene hver gang.
Stinel1 Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Om du noen gang tenker å få printet ut bildene dine på lerret (som bare ser så fantastisk ut) så ville jeg anbefale sumopix, har blitt fornøyd med alle mine bilder :-) har faktisk en rabattkode også..trodde det var en engangskode men har brukt den flere ganger..kan jo like godt gi den til deg..sumo10 mvh karen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå