Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Gikk dere ned i vekt eller ikke? Hvor mye evt? Var dere fornøyd? Vurderer starte, men er litt usikker
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Jeg gikk ned 40 kg på et år Men så veide jeg 137 kg iutgangspunktet da...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg er kjempefornøyd. Gikk åtte uker i høst og gikk ned 6 kg. Det var også min målsetning å komme ned i den vekten jeg var før første graviditet. Det viktigste med opplegget er at man følger det. Og holder seg aktiv de ukene det pågår med trening og turer. Ingenting skjer om man ikke tar tak selv. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Kan anbefales. Jeg gikk et kurs i høst, ned 4 kg (men ammet fortsatt så da ble det ekstra mye mat) På'n igjen neste uke.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Kjempebra. Gikk ned 8 kg, fra 79 til 71. Kommer sikkert til å ta et kurs til når denne graviditeten og ammeperioden er over
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Høres lovende ut Jeg trodde jeg ville rase ned i vekt etter graviditeten dersom jeg ammet.... Så feil kan man ta, hehe Hi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå