Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planar om knøtt i magen, og tenkte eg skulle vere tidleg ute denne gongen, då eg ikkje fann ein einaste god amme-bh i løpet av sist svangerskap og barselperiode...;)

Finns det noken som _ikkje_ er sånn tynn tøy bh? Synest slik bhar er ubehagelege...vil gjerne ha ein med "fast cup", om noken forstår kva eg meinar? Finst det?

Om det er med eller utan spile er ikkje SÅ nøye, då eg ikkje var noko plaga sist. Brukte då vaneleg bhar, men i større str. Gikk greit, men litt kronglete.

Kor får ein kjøpt?

Ev. tips til nettstader? (helst norske, men alt blir tatt godt i mot!)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke vil ha dem for tynne, er ikke min favoritt noe å foreslå. Det jeg derimot foreslår er at du tar en tur innom en undertøysbutikk og får hjelp der. Masse kunnskap og skikkelig kvalitet. Litt dyrere, men du har igjen for det på lengre sikt :)

Skrevet

Jo, skulle gjerne gjort det..men har _ingen_ peiling på kor nærmaste undertøysbutikk er...Trur ikkje det er noken i mitt fylke for å seie det slik;)

Men jo, skal halde augene opne etter noko slikt dersom eg skal innom meir sentrale strøk. Takk:)

Skrevet

Lindex har noen fine og billige i pris:) De er sånn padded, altså ikke tynt stoff, og de er uten spiller, men støtter og former like godt:) Jeg synes de veldig supre, og i og med at de er padded så synes ikke ammeinnlegg igjennom om du har på deg ettersittende eller tynne klær:)

Skrevet

Supert!:) Då skal eg sjå om eg finner lindex neste gong eg er på bytur (noko som er skjeldent;) !:)

Hadde vore flott å ha noke liggande når den tid kjem at dei vil bli nyttige.

Skrevet

Skulle abefale deg den samme, så signerer denne! Ellers så elsker jeg HM sine (i en 2-pk), men de er sånne tynne som du ikke vil ha ;o)

Skrevet

Anbefaler ullammebh fra ammehjelpen.no. Den er kjempedeilig og behagelig! Ellers er ammebh´ne fra Change fine og gode:-)

Skrevet

Cubus har faktisk rimelige og gode - brukte dem til og med til bikinitopp jeg! Ikke noe fast cup, men holdt absolutt bra på størrelse e.....

Ellers så anbefaler jeg deg å kjøpe en i ull av ammehjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...