Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hei, sitter her og er deprimert og urolig. Har vært deprimert i en måneds tid kanskje, men toppet seg i romjulen da jeg fikk influensa og satt alene i flere dager. Da ble det mye tid til de negative tankene, og nå sliter jeg med å se lyst på ting. Angsten gjør at jeg synes det er litt nifst å være alene. Er det noen som har noen små tips om hvordan man kan komme seg ut av de vonde tankene? Jeg pleier vanligvis å se positivt på ting, men nå synes jeg det er vanskelig å finne glede i noe som helst i livet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Har ikke så mange gode råd å komme med, men vit at vi er to Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Klem tilbake. Gjør du noe for å holde de negative tankene bort? Ps. vil ikke ha anbefalinger på medisiner. Spurte legen min om det i dag, men hun mente jeg ville klare meg uten, så da får jeg prøve det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Jeg prater mye med søsteren min, som har angst, og det hjelper meg mye. Ellers er jeg dårlig på å holde de vonde tankene borte..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Det er ikke lett å holde de negative tankene borte nei. Det ligger vel i angstens og depresjonens natur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå