Gå til innhold

Gis bort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir bort pent brukte ting, nye ting, ting jeg har kjøpt feil, ting pga flytting, endret behov, kontoret blir barnerom, barn vokser ut av ting...

Jeg har aldri gitt bort noe ødelagt, skittent eller søppel.

HVORFOR kommer ingen til avtalt tid og bare henter det på normalt vis?

Jeg forventer ikke at du hopper takknemlig rundt halsen min, som om jeg har reddet deg ut av en krise...

MEN jeg forventer at jeg ikke må bruke mer på sms enn tingene er verdt, bruke timer på diskusjon, møter som ikke holdes, bli ringt midt på natten, ha folk på døra seint om kvelden og må kjøre byen rundt. Og jeg flatpakker ikke og frakter det til deg. Ærlig talt!

Neste gang tror jeg at jeg kaster alt.. for det er skremmende hvor vanskelig og komplisert det skal være å gi bort noe.....

Måtte bare få det ut et sted;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You go girl! =)

Skrevet

Mange utakknemlige folk der ute, dessverre.. :(

Folk tar for gitt at alt skal være nesten gratis eller gratis, og samtidig være som nytt! Men NOEN setter nok stor pris på det du gir bort, og er takknemlige for nettopp det :))

• 2 uker senere...
Skrevet

Er visst dårlig på å kaste ting. Skal flytte inn i huset straks og vet allerede at det fortsatt er ting vi ikke kan ha der. Da får vi se om jeg får gitt det bort da, eller "garasjesalg"..

Krysser fingerne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...