Gå til innhold

Skal/skal ikke bytte jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jobb som gir meg mye fleksibilitet. Alle jobbene er det satt av x ant timer til og blir du ferdig før er det bonus, dette gjør at det er lett å kombinere med barna.

Grunnen til at jeg ikke trives helt er fordi jeg jobber i sammen med en annen en, vi roterer så vi jobber ikke sammen, men har samme jobben. Problemmet er at jeg og han overhode ikke kommer overnes, han gjør ikke jobben skikkelig, forandrer plutselig rutiner, klargjør ikke steder, altså generelt så betyr det at mandag- onsdag rydder jeg opp etter denne personen og torsdag og fredag klargjør jeg for han til neste uke.

Jeg har kontaktet vår nærmeste leder ved flere anledniger for å få en bedring, men ingenting skjer.

Han er en skikkelig surver og innrømmer aldri en feil, han tar også creed for mitt arbeid. Jeg har snakket med vår avdelingsleder ved to tilfeller angående han, men de gjør ingenting for å bedre situasjonen. Med tabbelisten til makkeren min så hadde de fleste andre fått sparken for leeeeenge siden, men av en eller annen grunn verner sjefene om han og alle hans feil...

Dessverre så er det ikke mulig å overflytte meg til andre oppdrag i firmaet pga at jeg er alene med barna.

På mandag var alt helvete løst igjen OG igjen forandret makkeren min rutiner ( tydligvis med nørmeste overordnes velsignelse),nå har jeg brukt tre dager IGJEN på å rydde opp i rotet hans og jeg kjenner at det begynner å koste...

Har lyst på noe annet, men vil ikke gi slipp på fleksibiliteten og har heller ikke lyst til å gå ned i lønn og jobbe mer.

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...