Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hvordan går det med dere? Hvorfor er dere i et avstandsforhold?? Her går det fint, men savnet blir stort innimellom så klart. Han studerer i utlandet.. Så blir ikke ofte vi får sett hverandre
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Ikke nå lenger, men det første året vi var sammen bodde vi 180 mil fra hverandre. Jeg gikk siste året på høgskolen og han hadde jo jobben sin i hjembyen vår. Så fort jeg var ferdig, flyttetjeg til ham. Gikk stort sett greit, selv om vi savnet hverandre, Var flinke å sende hverandre kort og blomster og små gaver, pratet på msn hver kveld og møttes en gang i mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Ja, her er det avstand. Mannen min er på kjøkkenet mens jeg sitter i stua. Det går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Leste avskjedsforhold og lurte litt på hva det var før jeg leste en gang til. På tide å legge seg :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Mellom meg og kjæresten er det 60 mil.. Det går helt fint.. Savner hverandre, men møtes så ofte vi kan
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Skulle ønske det bare var 60 mil mellom oss også... Skulle gjerne sett han mer..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Jeg studerer i utlandet, min kjære bor i Norge. Er tungt, men studiene mine var allerede planlagt før vi ble hodestups forelsket, og begge var villige til å gi det en sjans. Har funka så langt, selv om det er tungt til tider.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Da er vi så og si i samme situasjon da. Skulle ønske jeg var student selv, slik at jeg kunne lest med han. Men det går nok ikke. Ja, det må jo bare gå. Det fungerer greit her også, men innimellom blir savnet stort for oss begge. Men er ikke såå lenge til sommeren Blir mye skype.. og sms + tlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå