Gjest Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Og det bare 6 mnd etter fødsel! For en mann........sukk. Og han er like på tuppa etter meg sier han. Kan jeg virkelig være så heldig??? Men litt utfordringer er det jo: han er godt voksen og har voksne barn så han er vant med fedre-rollen. Men vi får sjelden tid til hverandre. Ofte blir det med datteren min og da blir det hele litt amputert. Tror vi trenger en hel kveld sammen (og natt)... Det kiler så godt i maven.....hehe og jeg er jo 33 år. Trodde slike følelser ikke kom lenger jeg
solita 06 Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Så herlig. Nyt kriblingen og det hele, snart sover lillesnupp lengre strekk. Det åpner vel for muligheter ;-)
annelen83 Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 så utrolig godt å lese det du skrev:) gratulerer og lykke til. venter på den rette en dag:)
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Tusen tusen takk!!! Vet du, jeg har flere kompiser som sier de foretrekker å date alenemødre. Da vet de at dette er skikkkelige damer som det er verdt å satse på, og ikke fjasete party-jenter. Så hold motet oppe
annelen83 Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 ikkesant? jenter som tar ansvar og har masse kjærlighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå