Gå til innhold

Herregud så forelsket jeg er!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det bare 6 mnd etter fødsel! For en mann........sukk. Og han er like på tuppa etter meg sier han. Kan jeg virkelig være så heldig???

 

Men litt utfordringer er det jo: han er godt voksen og har voksne barn så han er vant med fedre-rollen. Men vi får sjelden tid til hverandre. Ofte blir det med datteren min og da blir det hele litt amputert. Tror vi trenger en hel kveld sammen (og natt)...

 

Det kiler så godt i maven.....hehe og jeg er jo 33 år. Trodde slike følelser ikke kom lenger jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig. Nyt kriblingen og det hele, snart sover lillesnupp lengre strekk. Det åpner vel for muligheter ;-)

Skrevet

så utrolig godt å lese det du skrev:) gratulerer og lykke til. venter på den rette en dag:)

Skrevet

Tusen tusen takk!!!

 

Vet du, jeg har flere kompiser som sier de foretrekker å date alenemødre. Da vet de at dette er skikkkelige damer som det er verdt å satse på, og ikke fjasete party-jenter.

 

Så hold motet oppe :D

Skrevet

ikkesant?:) jenter som tar ansvar og har masse kjærlighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...