Gå til innhold

Huffda.. Jeg er for distre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har uheldigvis lovt to personer å kjøpe min brystpumpe på Finn.no

Jeg skulle egentlig sendt den i dag, men det var så heftig mye snø at jeg kom ikke frem noe sted med vogna(og jeg kjører ikke). Og en annen skal komme i morgen.

Jeg glemte faktisk den ene mailen som kom for lenge siden som sa at hun skulle komme og hente den. Så jeg burde la hun som sendte mail for lenge siden og som kommer i morgen få den. Og beklage dypt min distrehet. Jeg liker ikke å gjøre feil. Jeg liker ikke når folk blir sinte på meg.

måtte bare lufte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...