Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Har selv fått spørsmålet, og ... jeg vet neimen ikke helt jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Ærlighet. Respekt generelt. Respekt for andres tid(klokkeslett og timeavtaler osv). "Gjør mot andre, som du vil at de gjør mot deg". Tradisjoner skal videreføres til mine barn. Sikkert mer også
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Ærlighet, respekt og entusiasme. Dette er våre tre verdier på jobben. Jeg står inne for disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå