♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Har følt meg så rar i det siste...uggen, trøtt og skikkelig vondt i hode og øyene. Så spurte en meg om jeg var gravid...hmm..det hadde jeg ikke tenkt på. SÅ...jeg tok en test nå nettopp, men det kom en klar og en uklar strek opp....jeg venta en 15-20 min...men da var den andre streken enda mer uklar....er det vanlig,eller kan det være jeg er tidlig i en graviditet?? Noen med erfaringer?? Vet ikke helt hva jeg skal tro?
ungmortil3 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Da jeg fikk gravid sist tok jeg to tester allerede samme dag jeg ventet mensen (var ikke clearblue digitaltest men sånn man egentlig skulle ta tdiligst 5 dager over ventet mens). Da ble begge testene negative, altså de viste bare en strek. La de fra meg på vasken på badet og gikk for å sove (ventet ca 10-15 min tenker jeg) og våknet dagen etter til to positive tester ved vasken. Tok ny test ca 1 uke etter og den var jaggu positiv den!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2011 om en ukes tid...så ja det er vel litt for tidlig å teste med i utganspunktet??
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Min svake strek er nå 3 mnd i magen min... )
ungmortil3 Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Da ville jeg ventet noen dager til og tatt en clearblue test. Den kan du ta (ifølge produsenten da) allerede 4 dager før ventet mens. Jeg tok 3 dager før og den slo ut da .
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2011 spennende...jeg får nok ha litt is i magen og kjøpe meg en ny test i neste uke *spent*
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 to svake streker og to sv.skap på meg. Tipper du er gravid ja. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå