Gå til innhold

Drikkekopper fra 1 år+


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Avent flasker og prøvde meg på Avent sine drikketuter, men fy! så vått det blir overalt. De lekker jo som bare det...

 

I dag har jeg kikka litt på andre alternativer og falt litt for Tommy Tippee Explora Active Straw. Er det noen som har prøvd den eller har andre gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte heller ikke Avent, så gikk over til Tommee Tippee, og er langt mer fornøyd med den. Easy Drink Cup heter vel den vi har.

 

Har også vært fornøyd med Nuk Training Bottle, men den har myk smokk som har lett for å sprekke og må byttes ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Jeg har inntrykk av at Tommee Tippee har brukbare produkter. I hvertfall har det vært det det jeg har prøvd. Blir nok å prøve denne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter du gummipakningen rett vei inni drikketuten da? Vi bruker avent, og jeg synes ikke den søler i det hele tatt, selv om den blir slengt veggimellom til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy Tippee er gode kopper, men de har et lite problem (hvertfall den jeg har). Det blir en liten rift i selve silikonen, og da begynner det å lekke. Og ikke går det an å bytte den ut. Skulle fått kjøpt i løs vekt slike tilbehør til de koppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alltid brukt drikkekoppen til Tupperwear. Den er helt genial, og lekker minimalt. Koster litt penger i forhold til andre kopper, men så er det også livstidsgaranti på den. I mine øyne er den verdt hver eneste krone;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte mest på de andre egentlig... får de vel kanskje på apoteket eller barnebutikker som barnas hus...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppene de har på obs er det eneste som ikke har gått i søpla her (husker dessverre ikke navn, men de enkle med to håndtak som sitter fast i lokket).

 

Avent sine liker jeg ikke, senga er jo våt om guttungen har fått vann på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kjempefornøyd med bambino sine kopper jeg. For der kan tuten legges ned når han ikke drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har vi fått oss 3 stk. Tommy Tippee Explora Active Straw-kopper. Foreløbig så liker jeg dem veldig godt. Jeg var litt skeptisk til sugerør-biten og hvordan ho ville takle overgangen. Men ho suger som om ho aldri hadde gjort anna! Og, jeg kan fylle koppen med hva-som-helst uten å tenke på hvordan det blir å tørke det opp igjen. Ikke en dråpe kommer ut annet enn når det skal.

Når jeg prøvde å suge på den selv virka det som om det må suges litt kraftig for å få tak i drikka, men siden hovedpersonen her ikke plages så skal jeg ikke bry meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...