Gå til innhold

2. UL og helt i skyene


Butterfly84

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på andre UL. Der fikk jeg se et lite menneske, med hode, kropp og armer, og noen knotter til ben. Det var utrolig rørende å se! Den hoppet rundt, og lå og vinket til kamera. Det er helt utrolig at det går an. Den ble målt til 2,5 og 2,8 - var visst litt vanskelig å måle siden den ligger litt bøyd. Men han trodde kanskje jeg var noen dager etter. Men terminen ble ikke flyttet enda, var visst for tidlig å si. Er det noen andre som var vært på UL, og i så fall hvor stor var fosteret i forhold til uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å s hærlig!

Jeg er så spent. Skal på ul i mårra. Er da 9 uker :D:D

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! jippi! det er så sykt digg!! hvor langt er du på vei da?

jeg skal på UL igjen i dag. er visst bare 8+0 i dag, dette går treigt......

 

Og lykke til i dag Zoia...

jeg skal kl 12... merker at jeg gruer meg litt også..tenkt om noe er galt liksom. man kan ikke for det at tankene kommer

 

men jeg føler meg gravid, og har kjøpt meg en gravide-kjoler (Jumper-dress) som jeg bare digger på H&M (de siste 2 gangene jeg var gravid fant jeg aldri noe der! nå har jeg funnet disse tre til kl 75pr stk! på salg da seff. yeay!). det er bare så vondt å gå med vanlige bukser allerede, skikkelig super ubehagelig.

 

good luck today

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra for dere begge to, forresten!! :)

I følge min beregning ut fra siste mens skal jeg være 10+2 i dag, men legen sier at han tror jeg ligger 2-4 dager bak. Det er ikke farlig, et par dager til eller fra... Han ville uansett bare la meg beholde mens-terminen min, for det var litt tidlig å bestemme en annen termin. Men ut fra hva jeg leser om størrelse i de forskjellige ukene så stemmer det nok, det han sier. At eggløsningen har kommet et par dager senere den måneden. Samma det, jeg er bare sykt lykkelig, og syns det er helt merkelig at noe kan ligge inni meg og hoppe sånn uten at jeg merker en ting.

 

Spiren min: bare hopp du, hopp i 30 uker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:-)

 

Har vært på ultralyd i dag og begynner uke 11 i dag. Jeg og samboeren så en sprell levende "unge" med alle lemmer som lå og sprellet på skjermen. Vi glodde så vi ble våte i øya, et lite mirakel:-), men det synes vel alle om sitt første møte med den lille på skjermen. Den var 3.6 cm fra isse til stump og vi fikk selvfølgelig bilde av vårt lille mirakel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg var på UL i dag og er 12 uker på vei. Det var helt fantastisk og gynekologen viste oss hjertelyden, hjernen, hjertet. Kunne se urinblæren og navlestrengen også! Han dyttet på magen for å få bra bilder av den lille og jeg er helt forelsket i disse bildene:) Lengden var 5,2 cm, men det er utenom bena for det var vanskelig å måle. Hurra for mirakler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...