Snakkelittmeddeg Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Me three OG presser ut noen tårer!! Herlighet, skulle ikke tro at det er 3 år siden jeg faktisk gjorde dette selv...
♡ A & E ♡ Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Åssen skal man liksom ikke ønske seg flere nå da!?
FruV Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Blir så utrolig rørt når jeg ser fødsler...er så utrolig vakkert =) Kjenner jeg kunne tenkt meg barn nr 3 =) må diskuteres med gubben...
Gemini7 Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Pokker, jeg glemte det!!! Slo på akkurat i det det avr slutt. Og så nå som hjemstedet mitt skulle være med:) Noen som vet om dette går i reprise.? Evt nett-tv, kanskje..
Nå da? Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Jeg holder pusten og trykker med magen... Og er glad jeg aldri skal gjøre dette igjen!! =) Men jeg blir så rørt... noe helt annet å se på enn å gjøre det selv!!
mamma til lillingen Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 Jeg nådde de siste 10 minuttene. Kjekt å se at de viste litt fra Alta, der jeg også fødte, i samme senga som ble vist der (ja, de har jo bare et føderom). Jenta er 4 uker nå, og jeg har allerede lyst på en til!
mammatetogansketette:)) Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Ja.. ble endel tårer, og litt pressing og holde pusten osv... Trudde jeg var HELT ferdig med det der jeg, etter etter to ganske dramatiske (men fantastiske...) fødsler på 16 mnd... men nei... var like før jeg sendte melding til sambo at han må kom seg hjem litt fort, fordi jeg vil ha en til... ;P Jordmødrene og Dr. House på en og samme dag du! Blir ukas TV- kveld for meg fremover detta:)))
* 5 om dagen * Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 fikk sett hele, og var litt med på hver fødsel ja.... jeg regner med det ligger gratis på nrk sine nettsider.
Kari K. med to søte små Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Vi har akkurat blitt enige om å få en til. Samboer spurte meg når jeg satt helt oppi det under en fødsel og spurte oppgitt: Hvordan kan du ønske deg en til? Hehe, han tåler ikke blod og gørr:P
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Utruleg bra at dei kjem med ein ny sesong!! Har alt sett dei to første på nett-tv;) Hadde ikkje mogelegheit til å sjå det på tv, då vi har vore signallause i eit døgn no (heile dalen). Synest det er ekstra flott at det er frå distrikta, slik at folk som ikkje kjenner til det, får litt meir innsyn i korleis det kan vere her "ute". Og at det ikkje berre er reiseavstand som er avgjerande. 2timar i bil er ikkje så gale, men når du risikerar at vegen blir steng av ras og det er umuleg å kome avgårde med båt eller ferje, då begynner det å bli litt meir komplisert... Flott serie! Gledar meg til å følge den vidare!!
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 5. januar 2011 #14 Skrevet 5. januar 2011 jeg måtte trykke over på en annen kanal jeg... orker ikke å se fødsler..., har min siste litt for friskt i minne... kjenner at jeg er HELT ferdig med å få barn...
♡ A & E ♡ Skrevet 5. januar 2011 #15 Skrevet 5. januar 2011 Hå hå, bare vent til det slutter å verke i bakhodet du så skal du se
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. januar 2011 #16 Skrevet 5. januar 2011 Episode nr 2 ligger ute på web tv;) Bare så dere vet det:) Er sååå glad jeg er ferdig med mine egne fødsler! Men gleder meg til å kunne være med som jordmor, når jeg er ferdig utdannet:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå