Gå til innhold

effekten av sex for igangsettelse...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor effektivt var sex for DIN del for å sette i gang fødsel? hadde det noen betydning/fikk du inntrykk av at det virket..?

har du noen GODE tips til hvordan hjelpe med å starte fødsel når man er lei? :-) som funker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann hadde vi sex hver dag de siste ukene. De siste dagene opptil 2 - 3 ganger i døgnet. Jeg vasket vinduer, gikk i trapper, spiste sterk mat... You name it! Det funket IKKE. Jeg ble satt i gang på sykehuset nesten to uker over tiden.

Skrevet

For meg funket det å stimulere brystvortene... Hvor teit det enn høres ut! Satt og så på friends og kleip og rullet på niplene,fikk ganske fort kraftige kynnere som kom jevnt og trutt hele kvelden og natta. Dette økte sakte men sikkert på dagen etter og på kvelden var snuppa ute;)

Skrevet

hmm... men jeg har så såre brystvorter! kan kanskje være verdt å prøve da... men hvordan i alle dager kan bryststimuli egentlig påvirke igangsettelse? :P er noe av det rareste jeg har hørt!!! men funker det, så er det vel verdt det ;)

Skrevet

sex hjalp på meg. Men nå vet jeg jo at det er sæden som virker inn på livmorhalsen, og framskynder modningsprosessen. Dermed hjelper ikke sex før modningen allerede har startet... Men den kan starte opptil flere uker før fødselen, så, you go girl! La intet være uprøvd! ;)

For to av mine venninner var det middagen av blodig miff og rødvin, etterfulgt av sex som startet fødselen... Sier de da, men det kan jo være tilfeldig for alt vi vet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...