Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 hvor effektivt var sex for DIN del for å sette i gang fødsel? hadde det noen betydning/fikk du inntrykk av at det virket..? har du noen GODE tips til hvordan hjelpe med å starte fødsel når man er lei? :-) som funker!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Med førstemann hadde vi sex hver dag de siste ukene. De siste dagene opptil 2 - 3 ganger i døgnet. Jeg vasket vinduer, gikk i trapper, spiste sterk mat... You name it! Det funket IKKE. Jeg ble satt i gang på sykehuset nesten to uker over tiden.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 For meg funket det å stimulere brystvortene... Hvor teit det enn høres ut! Satt og så på friends og kleip og rullet på niplene,fikk ganske fort kraftige kynnere som kom jevnt og trutt hele kvelden og natta. Dette økte sakte men sikkert på dagen etter og på kvelden var snuppa ute;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 hmm... men jeg har så såre brystvorter! kan kanskje være verdt å prøve da... men hvordan i alle dager kan bryststimuli egentlig påvirke igangsettelse? er noe av det rareste jeg har hørt!!! men funker det, så er det vel verdt det
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 sex hjalp på meg. Men nå vet jeg jo at det er sæden som virker inn på livmorhalsen, og framskynder modningsprosessen. Dermed hjelper ikke sex før modningen allerede har startet... Men den kan starte opptil flere uker før fødselen, så, you go girl! La intet være uprøvd! For to av mine venninner var det middagen av blodig miff og rødvin, etterfulgt av sex som startet fødselen... Sier de da, men det kan jo være tilfeldig for alt vi vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå