Pappas fultreffer :) Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jeg skal feire 30 årsdagen min på lørdag, er det vanlig å servere varm mat/ middagsmat? Eller holder det med chips, dip og grønnsaker? Noen ideer? Jeg kjenner jeg er litt usikker på hva jeg vil.
Tante Blås Squaw Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 På din bursdag byr du på det du syns passer )
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2011 Ja gjør gjerne det Jeg har ikke så mye jentefester, dette er vel igrunnen den første jeg har. Ikke så mye festing med tre små akkurat Men det skal jo bare være noen venninner og vin da. Familieselskap blir det jo kake og noe middagsgreier
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Om det bare er litt jenter og vin går det helt fint med grønnsaker, noen diper og chips:) Syns det er helt ok om det er det du ønsker. Det er jo godt ved siden av vin også!
Hufsla Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer med dagen :-) Jeg blir 30 på fredag :-)
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer så masse med dagen til deg også Jeg har og 30 årsdag på fredag, men tar jentekveld på lørdag
elskerlivet Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 tror ikke noe er vanlig eller uvanlig, viktigste er at de du inviterer vet på forhånd om det blir mat eller ikke.. Jeg hadde mat, men de fleste av mine veninner har ikke hatt det.. vi er en jentegjeng på 1a, og 9 av oss har blitt 30 de siste 2 årene, har hatt en med koldtbord, en med tacogryte, og jeg hadde skinkestek, på de andre har det vært kaker eller som du skriver grønnsaker og dip og pottetgull og slikt..
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 I min "verden" er det vanlig å servere noe, spesielt når det er et rundt tall. Men det trenger absolutt ikke være middag eller noe store greier. Hva med å lage litt fingermat eller kanskje sette frem noen fat med ost og kjeks? Det passer jo perfekt til vin, og er heller ikke så mye styr. Dessuten er det jo greit å ha litt småting ved siden av vinen, spesielt hvis man blir sittende i mange timer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå