Gå til innhold

Farge på hvitevarer, hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nytt ikeakjøkken type Lidingø. (Det er offwhite i fargen)

Skal ha integrerte hvitevarer, men mikrobølgeovn og ovn vil være synlig.

Det står mellom hvit, svart eller børstet stål.

Vil ikke si hva jeg heller mot før dere har sagt hva dere ville valgt! Pliiis, hjelp meg, er så i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart. I hvert fall ikke børstet stål, det er skrekkelig.

Skrevet

Uten tvil SVART !! Har akkurat det samme kjøkkenet selv og med svarte hvitevarer-LEKKERT :=) Sier det samme som over her, stål er forferdelig.

Skrevet

Jeg ville ha valgt hvitt. Rent, delikat og tidløst.

Skrevet

Takk for svar! Jeg tror nok vi skal gå for svart. Lurte lenge på hvitt, men tenker kanskje det kan se litt "blindt" ut...

Skrevet

Børstet stål ville jeg ha sagt.

Skrevet

Fint med litt kontraster, så ikke alt går i ett. Jeg har svart at jeg ville valgt svart tidligere. Har svarte hvitevarer sjøl, inntil hvitt kjøkken, og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Jeg ville gått for svart, som de fleste andre her;)

Jeg personlig synes ikke at børstet stål er særlig pent.

Hvit blir gjerne litt usynlig, eller rett å slett helt feil om fargenyansen er ulik. Svart gir jo dessuten en fin kontrast.

Skrevet

Jeg ville valgt hvitt. Sort blir, for meg, alt for hardt på et kjøkken

Skrevet

hvitt! Særlig på kjøleskap, synes store svarte/stål-kolosser på lyse kjøkken er mindre fint.

Skrevet

Kva slags farge skal du ha på handtakene ? Valgt utifra det.

Skrevet

Hvitt! Vii har Lidingø kjøkken selv, og har hvite hvitevarer.. Jeg synes dette med svarte hvitevarer virker litt som et blaff (moteblaff altså- var o en stund abs alle skulle ha børstet stål og nå er ikke det så in lenger).. Hvitt er tidløst og delikat. det er jo en annen nyanse enn skapene, men det gjør faktisk ingenting. Jeg tror imidlertid man ville mistet mye helhet i vårt kjøkken ihvertfall med en svart oppvaskmaskin blant hvite skapdører.. Hvis du MÅ velge noe annet enn hvitt ville jeg tatt stål med matchende stålhåndak på skapene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...