Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Det gjorde jeg Nøyaktig 6+5 faktisk:) Veldig fin opplevelse!!!
Gjest ->>- Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Mest trolig. Om 6+5 er riktig og ul-apparatet av ålreit kvalitet vil du nok det, men samtidig skal ikke eggløsningen din ha vært mange dagene på bærtur før det blir for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Er ihvertfall 6+5 når jeg har time. Har tempet så er temmelig sikker på når den var. Lurer litt på om den kanskje var et par dager før det jeg regner med nå. Men det ville jo bare vært positivt. Tusen takk for svar. Har hatt småblødninger så er ganske bekymret.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Små blødninger trenger ikke alltid å bety at noe er gale! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Jeg var på tidlig ul, gynekologen målte og vurderte og konstaterte 6+5. Bitteliten klump med hjerte som banket som besatt! :-) Dette var med innvendig ul. Jeg hadde flere småblødninger de første 2 mnd, og alt gikk veldig bra, så trenger absolutt ikke være noe galt. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå