Renate :-) Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Skal lage varm lunsj før juletrefest i bhg på lørdag, det blir istedefor middag den dagen.. tenkte å lage fiskesuppe, slik pose og putte forskjellig oppi... svigers kommer også... kanskje bake noen rundstykker... Har av fisk, kveite, torsk og laks så tenker å bruke det men hvilke grønsaker og slikt...? store eller små biter.... og er det greit med slik pose som man bare tilsetter en del i, tror ikke jeg klarer å lage fra grunnen, tror heller ikke jeg har tid...
Hanna30 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Fennikel, gulrot og masse purre bruker jeg å ha i av grønnsaker! og hakkede tomater, da får den fin farge også. litt chili, og creme fraiche!
Hanna30 Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Ha i fisken helt til slutt, etter at suppen er kokt. De blir gjennomkokte på ett minutt når de er i små stykker. Om du koker fisken blir det bare en røre.. men det vet du kanskej fra før:)
Renate :-) Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2011 Ja lager en del fisk så det med fisken vet jeg, men lager lite fiskesuppe så trengte litt tips til hva ha oppi... Takker for gode tips, flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå