Gå til innhold

Tummy Tub baby badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det og kan dele erfaringer og synspunkter?

Vurderer aa kjoepe den, men er ikke sikker paa om den er saa praktisk...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne er fantastisk :) Brukte den til snuppa fra hun var født (fikk sykehuset til å vise der hvordan vi skulle gjøre i begynnelsen). Det er kanskje litt vanskelig de første gangene når baby er veldig liten, men det går seg fort til. Vi kjøpte med stativ også, så kommer "bøtta" litt høyere opp. Denne er det lokk til så den brukes til krakk når barnet skal stå ved vasken å pusse tenner el når det er større.

Skrevet

Saa kjekt aa hoere! Har lest saa mye positivt om den, men ikke snakka med noen som faktisk har proevd den og kan dele erfaringer.

Har selv ogsaa tenkt at det ser litt vanskelig ut paa en helt nyfoedt baby, ja, men det er jo meningen det skal gaa helt fint.

Takk for gode tips!

Skrevet

Vi arvet en sånn en til førstemann, og etter ca en måneds tid var det kun denne vi brukte, og det i mange, mange måneder. Helt super!!

Skrevet

Ble ikke brukt så mye hos oss.

Skrevet

Vi brukte denne masse med pøbelgutten og kommer definitivt til å bruke den til jenta som er på vei også. Synes den er helt fantastisk. Vi har også stativet til den, veldig greit at det kan brukes som krakk når barna blir eldre.

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

Jeg sverger også til bøtte! Til førstemann brukte jeg badekaret si\om hørte til stellekommoden, og til nr. 2 prøvde jeg det et par ganger. Han fikk totalt panikk så fort han kom oppi der, så jeg dusjet ham bare første måneden. Fikk tips av ei venninne som brukte bøtte, og prøvde det med stor suksess!! MEN verken venninna mi eller jeg kjøpte en dyr Tummy Tub! Derimot kjøpte jeg en helt vanlig plastbøtte på Europris, (15,-) og den funket som bare det! ;) Noen tvilere var litt skeptiske til dette pga fare for å velte, men man ¨går jo aldri fra en baby i vann uansett... ;) Brukte den til han rett og slett ble for stor til å få plass, og den veltet ikke en eneste gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...