Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 I USA er det snakk om tusen, men også i Sverige har de opplevet uforklarig fugledød. Om det er noe sammenheng vet jeg ikke. Men jeg syntes det hele virker skremmende. De fuglene i USA hadde jo indre skader men ikke ytre? Vet ikke om Sverige har gjort samme funn. Jeg har til vanlig beina godt plantet på jorden. Men må si at jeg har tenkt alt fra, at dette er begy. på slutten til besøk fra rommet...osv..hehe... Skumle greier!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Teorien om USA-fuglene var at de ble skremt ihjel på nyttårsafta. Kanskje de svenske fuglene er litt trege i oppfattelsen? Selv tenkte jeg at det kan være en slags fugleinfluensa som har kommet slik som for så mange år siden i Asia.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7450582 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7449935
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Fuglene som døde i luften hadde ikke slått opp seteryggen ved nedstigning, og falt derfor ned.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Det var jo mange fugler som døde et par dager etter nyttåraften også...Kanskje de bare var litt treige i oppfattelsen ja...hehe..Men både hagel og raketter har jo eksistert en stund vil jeg påstå. Men dette har jo aldri skjedd med fuglene før? Gass-sky hadde vært en mulighet, men siden fuglene hadde indre blødninger/skader er jo kanskje ikke det forklaringen
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 At polene skifter kurs og ekvator forskyver seg synes jeg er den mest troverdige "overnaturlige" forklaringen. Moder jord er ikke akkurat ung og forandringer har skjedd og vil skje i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Kanskje de detter ned fordi det er vanskelig å holde seg i luften når de er døde??? Ikke vet jeg, men jeg håper de snart slutter med å dette ned døde for det er farlig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #11 Skrevet 5. januar 2011 Lol... Det er nok ett tegn på slutten. Lik som de gresshoppene i bibelen vettu.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Merkelig dersom nyttårsraketter er årsaken. Da ville fugler dødd i hopetall rundt nyttårstider hvert år. Mystisk er det uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå