Gå til innhold

Legen ba meg klippe haaret til sonnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi hun mente han saa ut som en jente. Og hun kunne godt skjonne hvorfor jeg hadde paa han blaae kler.

Han er 1,5 og har blondt haar med masse kroller, han er ogsaa veldig lys i huden og har knall blaa oyne.

Men naa er det slik at vi har provd aa klippe han, men han blir hysterisk og er redd saa vi utsetter det, syns uansett han er veldig vakker med krollene sine, saa vil ikke stresse med det.

Legen mente vi burde prove en gang til for det hadde hun gjort med sin gutt og han ble toff med guttesveis.

Jeg kjenner jeg er irritert, sa det til henne at hun hadde da ingenting med aa kommentere utseende til vaar gutt!

Hvordan hadde dere reagert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sagt til legen at dette har du ikke noe med!

Skrevet

Jeg hadde ledd meg i hjel og spurt om legen var seriøs. Er det mulig!?! Alle velger vel selv hvordan sveis ungene skal ha! Legen gikk over grensa, men du burde bare le av det og glemme det.

Hva svarte hun da du sa at hun ikke hadde noe med det?

Skrevet

Hvor langt hår har han da?

Skrevet

Det kroller seg opp ved orene, er litt lengre bak, han har store kroller paa siden og mange smaa bak, hun fortsatte aa pushe paa med dette med haarklipp, jeg lo av det i starten, men naar det ble et saa stort samtaleevne etter jeg hadde sagt at vi ikke kom til aa klippe saa ble jeg faktsik irritert til slutt, jeg var jo ikke der pga haaret hans, men fordi han har stygg hoste!

Da jenta vaar var paa den alderen trodde folk hun var gutt og naa er det jammen omvendt. Jaja.

HI

Skrevet

Det er jo også noe å legge seg oppi....

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om det i det hele tatt :o)

Gutten deres er sikkert helskjønn med krøllene sine!

Skrevet

Jeg er nok kanskje litt hormonell i tillegg. Men provde flere ganger aa avslutte samtalen om haaret til gutten min, hehe. Hun nevnte det til og med i det vi gikk ut av kontoret at det var frisor rett bortig gaten som var flinke til aa klippe barn.

Skrevet

Haha! Man er ikke feilfri selv om man er lege.

Skrevet

Der er bare noen mennesker som ikke liker langt hår, hverken på jenter eller gutter :)

Her har egentlig ungene fått bestemme selv, så snart de er store nok til å ha en mening om det. Før det, så hadde gutten en litt halvlang sveis som jeg likte, og jenta hadde hår til midjen :)

Nå har de begge like langt.... hahaha.. gutten er tenåring, med halvlangt igjen, og jenta ville ha bob....... Så sånn er det....... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...