Gå til innhold

Endelig gravid, etter hjelp fra refleksolog...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, jeg er gravid etter 1,5 års prøving. Var på forsamtale til ivf og skulle begynne med hormonsprøyter menstrasjonen jeg skulle ha i slutten av Desember. Har gått hos refleksolog i de to siste mnd til noe som heter fertilitetsbehandling. Dette anbefales ihvertfall fra meg, for spiren satt da etter 4 behandlinger.Hadde fått beskjed fra gynogolog at vi måtte ha hjelp pga egg som ikke modnet. Desember ble jo litt trist for vi trodde jo at vi ikke kunne lage barn uten hjelp. Slappet av og tenkte selvfølgelig ikke på at jeg kunne bli gravid, hadde ikke spesielt mye sex heller, da det var deilig å bare slippe mas og tenking. Men der satt den gitt, skulle bare ta en test for å slippe å begynne å håpe og etter 3 tester måtte jeg jo bare innse at det hadde funket. Er så utrolig lykkelig og sender babystøv til dere alle..... Håper dere alle kommer etter om ikke lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER detta fortente du og kos deg.

Skrevet

gratulerer!!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Hva slags behandling fikk du? Fotsoneterapi eller annen type refleksologi? Har jo hørt at akupunktur kan hjelpe også. Tror generelt at det å slappe av og bli kvitt spenninger i kroppen er positivt hvis kroppen sliter med å bli gravid. Vurderer å prøve noe sånt. Og så er det jo litt typisk at den måneden man ikke tenker på det å lage barn, da sitter det :) Masse lykke til videre og takk for babystøv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...