Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jeg blør. :/ Er i 8.uke nå. Har hatt to svake blødninger tidligere, men i dag er det mer og rødere. Har vært til legen i dag, men han kunne ikke si så mye annet enn at det kunne gå bra selv om det blødde. Ble henvist til tidlig UL, men det kan ta opptill et par uker før jeg får komme inn der. Noen som har hatt blødninger som har fått bekreftet at det har gått bra?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Ja, det kan gå bra, men dersom du har mensesmerter er det et dårlig tegn. Blødning i seg selv er ikke farlig, selv om det blør så mye at det drypper når du sitter på do.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg blødde i uke 7. Ganske mye, både gammelt, friskt og koagler - var innstilt på at det var abort. Var på ul.lyd, og der var det en liten bønne med bankende hjerte Er nå i uke 18 og har ikke blødd mer, skal på vanlig ul.lyd om en drøy uke. Har kjent spark, så håper alt er bra. Lykke til! PS: Her jeg bor (Vestfold) kan man komme til ul.lyd øyeblikkelig hjelp ved å ta kontakt med gynekologisk poliklinikk pr telefon. Blir lang ventetid (jeg venta 3 timer), men det blir jo samme dag og ikke om noen uker. Er kanskje annerledes der du bor....?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk jenter:) Jeg har ingen smerter. ikke noe følelse i det hele tatt egentlig. ikke annet enn killing i magen, som jeg har hatt i flere uker nå. Om det blir værre så ringer jeg legevakta, mulig jeg får kommet inn dersom jeg sier at jeg har blødd såpass mye kanskje? Uff, dette var virkelig ikke noe moro i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Jeg blødde masse i uke 8. Kom så mye, både friskt blod og klumper, at jeg trodde at det hadde gått galt.. Men han satt der alikevel han Nå er han 12 år <3 har lurt fler ggr på om jeg kanskje skulle hatt tvillinger den gangen...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 jeg blødde masse friskt blod i uke 7. dro på legevakt og fikk konstatert et lite bankende hjerte. har i dag et barn på 2,5 år:) dersom det er begynnende abort, er det dessverre lite de kan gjøre for å forhindre det. det er naturens gang. men jeg tror det kommer til å gå bra med deg. blødninger er veldig vanlig. hvis jeg var deg, ville jeg dratt på legevakten og krevd ultralyd. siden du er kommet til uke 8, vil det være mulig å oppdage bankende hjerte. dersom bankende hjerte kan sees, er det over 90 prs sjanse for at dette skal gå bra. lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk for svar. Ble litt roligere nå Nå er det nesten ikke blod lenger. Snedi. Såg litt blod på nyttårsaften, og litt i går. da var det snakk om veldig lite. i dag var det litt mer. derfor ble jeg plutselig så redd. Men legen sa i sta når jeg snakka me han at jeg nesten helt sikkert har hatt vonde sammentrekninger/ rier dersom det var en truende abort på gang. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå