Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hva er da gjennomsnittssyklusen min? Om jeg regner en 28 dagers syklus, er det for tidlig og kjenne murringer som har med graviditet å gjøre?
Gjest ->>- Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Gjennomsnittsyklusen din er gjennomsnittet av alle syklusene, som du sier varierer. Om det er for tidlig å kjenne graviditetsmurringer nå, kommer vel an på når du hadde eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Hååh, surrehue! Om jeg regner en 28 dagers syklus er ikm 16. januar.
Gjest ->>- Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Da er det forholdsvis usannsynlig å merke noe som helst til en eventuell graviditet nå.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Hmm, så rart... Har murret noe sinnsykt i 8 dager nå. Kan det murre uten noe særlig grunn da? HI
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Du kan jo ha hatt eggeløsning unormalt tidlig, hvis du ikke vet når du har eggeløsning da. Noen kjenner det jo på kroppen eller tar tester.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 Jo, det kan godt være. Jeg tester ikke for å finne eggløsningen, da jeg kjenner murringen. Men synes det har murret så lenge for bare være eggløsning. Men men, kroppen har det vel bare gøy med å tukle med meg HI.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 Jeg har nøyaktig samme type syklus som deg. Hadde ubeskyttet sex på dag 12 - 13... Hva er sjansen for å bli gravid da tror du? Normalt er jeg ganske sikker på at jeg har eggløsning senere... hmm...
Gjest Skrevet 6. januar 2011 #9 Skrevet 6. januar 2011 Kanskje kroppen din sender ut en hel masse egg i samme slengen sånn for moros skyld? Det må det jo bli massevis av murringer av, hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå