Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Ser at mange har svart/hvitt bilder,men at noen ganger så sitter barnet på en rød sykkel,har en rød nese osv,mens alt annet er i svart/hvitt Hvordan gjør man dette?
Fleur Delacour Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Vel, har du noko fotoredigeringsprogram på datamaskina di? Eg kan forklara deg framgangsmåte i Photoshop, men det er kanskje ikkje heilt vanleg å ha det.
Gjest Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Jeg lurer også litt på dette. Fikk Photoshop i julegave, men har ikke installert det enda. Kan jeg sende deg en PM når jeg har installert det? (hadde en gammel versjon av Photoshop for lenge siden, men fikk liksom aldri helt dreisen på det. så nå skal jeg lære meg det skikkelig;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Forklar fremgangsmåten i photoshop så er du en engel!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Finnes et nedlastbart gratisprogram som heter tintii. Gjør noe ala det samme. Men har ikke enorme muligheter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå