Gå til innhold

er foreldre med i 4-års-bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna (akkurat fylt 3) er bedt i sin første barnebursdag hos ei jente i bhg. Bursdagsbarnet blir 4. Er det vanlig at foreldre er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir fortsatt med Fabian, og han fyller fire nå straks :o)

Unger er forskjellige, gjør det som funker best for dere.

Skrevet

Nei, det er ikke vanlig her. Ingen foreldre med i 4-års bursdag.

Skrevet

Jeg vil si at det kommer helt ann på barnet!

Pjokken i huset er 5, og det var først nå før jul at jeg fikk lov til å gå igjen!

Det er alltid en eller annen mor/far som er i bursdagene- ihvertfall de 4 års dagene vi har vært i =)

Skrevet

Jenta vår ble bedt i sin første bursdag i oktober, og ho ville da at eg skulle være der hele tiden (ny bhg, så kjente ikkje så godt ungene).

Då jenta mi ble 4, var det 3 barn som hadde foreldrene med hele tiden, og eg hadde laget kake, kaffi og te til dem. Syns det va greit at de var der jeg.

I morgen skal ho til bestevenninna si, og da skal ho være der alene.

Skrevet

Her er det vanlig at ungene er alene fra 3 år. Noen barn er ikke trygge, og de har med foreldre. Datteren min skal feire 5 årsdagen sin snart, og tror det kommer 2 foreldre.

Skrevet

Min pode som akkurat har blitt 5 år nekter å gå i bursdager uten at jeg er med. I selskapene leker han med de andre ungene men sjekker inn i mellom at jeg er der. Jeg spør foreldrene til burdagsbarnet om det er greit at jeg er med. Og når jeg er der prøver jeg å være så usynlig som mulig, men hjelper til om det trengs. Resultatet er at alle ungene på avd. i barnehagen kjenner meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...