Gå til innhold

Den kjernesunne familien...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har lest om disse, bl.a i siste nummer av "Mamma"?

De tar seg en smoothie når de kommer fra jobb og skole, løper en time hele familien, spiser middag og så skal de gjøre en aktivitet sammen (fysisk) i et par timer før barna skal legge seg. Deretter trener mor og far en time hver før de også legger seg fordi det er så viktig med masse søvn når man skal være så kjernesunn...

Hyggelig å gjøre ting sammen altså, men jeg blir helt svett bare av å lese om dem og synes det virker en smule krampaktig.

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt litt trist av å være så "sunn". Jeg har en sunn livsstil selv med passe mengde trening og et gjennomtenkt og variert kosthold, men jeg tror mitt gode humør kommer vel så mye av hyggelige stunder hvor jeg ligger på sofaen med mannen min og spiser kokosboller til vi holder på å spy ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig har jeg aldri gjort meg selv så trist som da jeg spiste en stor melkesjokolade hver dag, og drakk masse masse cola.

Akkurat nå er det kjempemoderne å være i fysisk aktivitet og spise sunne matvarer - det betyr ikke at det ikke er en god idè :o)

Jeg har ikke lest artikkelen du skriver om, men jeg er likevel sikker på at disse ungene ikke har det verre enn unger flest. Jeg ser bare hvor kjempeglade ungene mine er når vi går tur i skauen, hele familien.

Skrevet

Nei jeg tror nok ikke ungene har det vondt, er jo ikke det jeg sier. Men alt med måte, det er det jeg mener.

Skrevet

"Med måte" varierer fra person til person ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...