Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Huff, for noe herk!!! Har brukt kortison på det, selv om man ike skal, for ikke å bli helt knekt eller å i det hele tatt tørre å gå ut døra! MEn begynner nå på en kur, og må kutte ut kortison... Ser helt rødprikkete og fæl ut!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Og så ser det ut som små minikviser, og så blir huden øm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå