Gå til innhold

3D - ultralyd


Ronja86

Anbefalte innlegg

Nå klarte vi ikke å vente lenger , vi har bestilt time til 3D ultralyd nå til Fredag :) Åå, som jeg gleder meg ! Selvfølgelig til å se at alt er supert med den lille ( selv om jeg er på jevnlige kontroller , så er det morro å se det med egne øyne . ) Også har jeg hørt så mye om denne typen ultralyd, feks at man kan se trekkene til babyen..

Er det mange her som har vært med på denne ultralyden ?

Det anbefales å ta 3D-ultralyd mellom uke 24 og 31 fortalte jordmoren min meg :)

Vi har fått beskjed om at det er ei jente som ligger å koser seg i magen min , men jeg tenkte å høre om jordmoren til Fredag gadd og se etter igjen ;) Jeg har hørt om så mange som har fått beskjed om at de venter ett kjønn også kommer det andre ut :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også på 3D, men ikke før neste fredag..gleder oss masse!! Har også en jente i magen og vil ha det bekreftet :) Blir spennende å se hvor stor hun er blitt :) Hvor langt er du på vei? Jeg er i dag 26+3, og neste fredag da 27+4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende :) Da er det ikke lenge til dere skal på ultralyd heller .

Jeg har en god følelse på at det er ei jente, har hatt det hele tiden egentlig.. så blir overrasket om det viser seg en utover-tiss i morgen :P hehe! Ja, det blir spennende å se hvor store de er blitt, i følge bøkene er de jo ganske store blitt :)

I dag er vi 25 + 6, så ligger litt etter deg da :) Når har du termin? Vi har termin 18.April :)

 

Ronja86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska på ny UL den 15 feb, får vel 3D også. Ho prøvde 3D første UL i nov, men da va ho så lita enda. er i dag 27+4.

så vi glede oss. masse liv hver dag her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 3D ultralyd på oss neste torsdag. Da er vi 28+4. Gleder oss masse nå... Trur det er en fantastisk opplevelse å se den lille i magen på en litt annen måte enn hva man ser på vanlig ultralyd. Hvor skal dere ta 3D ultralyd? Vi skal til Majorstua klinikken.

 

Masse liv her også om dagen, blir bare mer og mer etterhvert som dagene går.

Lykke til alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 13. april :) Syns ukene går såååå fort! Er jo ikke lenge til jeg skal ut i permisjon og da er det jo bare tre uker til termin :) Gleder meg masse! Vi skal også på majorstuaklinikken (i Bergen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på 3D-ul , og det var helt fantastisk ! :) Vi bor i Moss , så har tatt 3D-ul på en privat klinikk her som heter "det gule huset" .

Selv om vår lille spire lå med navlestrengen foran ansiktet , fikk vi vekket henne så hun flyttet seg litt og vi fikk mange fine bilder og tre filmsnutter .

Vi har termin 18.April, tiden flyr utrolig fort... :) Og godt er vel kanskje det?!

 

Ronja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på 3D i dag ;) kjempe artig! Alt så bra ut, og lilleprinsen var kjempe fotogen tiltross for at navlestrengen lå foran ansiktet ;)

Gled dere masse jenter ! Terminen ble den samme som ordinær ultralyd 06.04.2011;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...