Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Hei! Jeg er i uke 12, og den siste uka har magen bare sagt "poff" og nå ser jeg skikkelig gravid ut. Allerede! Har gått gravid to ganger før - da bare med ett barn, og da har jeg ikke fått synlig mage før ca uke 18-20... Jeg husker at jeg var litt oppblåst i starten, men det var det bare jeg som la merke til. Nå er det en ordentlig, men liten kul der. Klarer ikke kjenne livmorkanten, men den må jo ha vokst ut av bekkenet... Hvordan var det med dere? Er det normalt å ha en liten gravidmage med tvillinger i uke 12?? Lurer på hvor stor jeg kommer til å bli hvis dette fortsetter, he he... :-)
ungmortil3 Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Har gått gravid en gang tidligere, da kom magen såvidt det var i uke 15, nå måtte jeg bytte til mammabukser allerede da jeg var i uke 9 . Hadde jeg ikke blitt superkvalm av det minste lille press mot magen hadde jeg nok kunnet vente enda litt, men magen kom definitivt raskere denne gangen .
Mange barn :-) Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Har to barn fra før, men magen kom raskere denne gangen. Men vi visste ikke at det var tvillinger før i uke 18 på ultralyd, så hadde ingen anelse om at det var pga tvillinger at magen ble fortere synlig. Tok det bare for gitt siden dette er mitt 3. svangerskap. Og ja, du blir nok stor etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå