yasmina Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Her kan eldstemann ganske saa mye etter min mening. Han leser og skriver paa engelsk, leser litt paa norsk Han kan telle saa langt han vil paa engelsk og norsk - til ti paa arabisk, kan telle med 2, 5 og 10 om gangen ogsaa. Han kan ogsaa en del matte, minus og pluss der summen blir under 20 er ikke noe problem i det hele tatt. Over maa han telle paa fingrene og da hender det at det blir feil. Han er flink paa PCen, ikke fullt saa flink paa DSen, men det kommer vel. Han svoemmer og sykler. Deres 5 aaringer da?
Tommage♀♂ Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Min 5-åring er født i desember, og hun kan det helt vanlige. Skriver navnet sitt, men lite annet. Enkel matte. Begynner å forstå data. Er ikke interessert i å sykle, og er i grunn ganske tung i kroppen, så hun er ikke den mest spretne berta i byen, hehe:p Din sønn er jo kommet langt, men går han kanskje på skole?
yasmina Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2011 Jupp, og han er helt gjennomsnittlig, mange som ligger godt foran han der gitt...
Bettybu Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Sykler ikke uten støttehjul, men så har han ikke vært så VELDIG ivrig på det heller!! Kan en del bokstaver og skriver dem, speilvendt bakvendt..Skriver namnet omtrent rett, litt langt vansklig ¨namn. Prater rent og har utrolig fantasi. Er VELDIG kreativ og flink å leke seg. Klatrer i trær, (tror han skal få sage ned de kvistene han klatrer opp på...hihi.. Han ble veldig sur engang før, da han IKKE fikk sage dem!) Regner han som en middels 5 åring, mange av de på samme alder har dårlig språk/Snakker urent.
Snuppa! Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Skriver og leser enkle bokstaver,kan alfabetet, sykler, svømmer(nesten), snakker rent, lærer ting fort. En helt gjennomsnittlig 5 åring vil jeg tro, er spent på skolestart til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå