Gå til innhold

Ville dere lest denne bloggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min er overvektige og han har fått innvilget slankeoperasjon og jeg venter på å komme opp på infomøtet.

Vi har og 3 barn i huset annenhver uke og har en del utfordringer når det gjelder dietten og maten ellers.

Han skal ha egen mat, mens jeg prøver å spise det samme som han bare dobbelt opp som de anbefalte på sykehuset.

Men ungene skal jo ha mer variert kosthold.

Jeg ønsker å lage en blogg som viser hva vi spiser. Oppskrifter som er selvkomponerte med det som er lov for han å spise og bilder av rettene og han og meg etterhvert. Trenger litt inspirasjon til å opprettholde dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type mat er det da? Lavkarbo? Jeg liker godt blogger med bilder og oppskrifter av slankemat, og at det er før- og etterbilder av den som har bloggen :-) Som feks Lena Beatrices blogg.

Skrevet

Det er dietten en går på før en slankeoperasjon.

Andre som skal slanke deg skal doble dietten.

Denne er for at en skal minske fettmengden under magen slike at det er lettere for legene å komme til. En skal gå på den i 3 mnd og en tar av ca 10 kilo med moderat trening og minste 2 liter vann om dagen.

1200 kalorier om dagen.

Skrevet

Mener du at andre som skal slanke seg skal spise 2400 kalorier om dagen? Her er det noe som skurrer.

Skrevet

Jeg har gått ned 5 kilo på en mnd med denne kuren ja.

Men for oss som er såpass overvektige som å ha en bmi på over 40 så sier det seg selv at en har pleid å spise mye mer enn 2400 kalorier daglig.

Det er jo en grunn til at vi har blitt så feite da.

Men bloggen skal være en blogg som viser før og etter slankeoperasjonen. Ikke en direkte slankeblogg.

Mer som en inspirasjonsblogg for de som har søkt om eller har fått innvilget en operasjon selv. Eller som allerede er operert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...