Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Er det "vanlig" at mor eller far er med i en barnebursdag første gangen? Dersom barnet ønsker det altså... Syns du det er noe man skal foreslå for barnet uansett eller mener du at man bør se an barnet ift om det er sjenert, har lett for å trives med nye mennesker osv. Jeg kan ikke se for meg at min 2-åring kunne vært helt alene i en barnebursdag i flere timer.. Bare lurer på hva som er"vanlig"; jeg...? Og ps en ting til.. vårt barn går i en barnehage der store og små er samlet sammen. altså alt fra 1 til 5-6 år. Men disse igjen er jo delt inn i en småbarnsgruppe og en storbarnsgruppe. Når vi skal begynne å invitere i barnebursdag, kan vi jo ikke invitere hele barnehagen. Kan jo ikke 21 barn hjemme hos oss. Hva er mest naturlig da? At man inviterer kun de jevnaldrende, de han leker mest med, de andre på småbarnsgruppa? Få høre hva dere tenker da:)
Tante Blås Squaw Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Noen unger vil ha mamma eller pappa med seg, andre unger koser seg helt flott uten foreldrene i nærheten ) Her er det vanlig at foreldrene er med de barna som trenger det. Så kan vi voksne drikke kaffe sammen mens ungene herjer ;o) Vi inviterer de barna Fabian leker mest med, noen fra barnehagen og noen av våre venners barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå