Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 når jeg leser at dei finner barn sleng her og der (Spebarn). Kuffert,flyplasser og på flydo. Kor i helvete er det slik når noske folk står i kø for og vil ha slike barn. Den loven er på tryne. (mnd år i ventekø)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Fordi at den fortvilte mor er lat som ikke gidder å sende baby med direktefly til Norge. Eller? Hva tror du? Tror du at fortvilte mødre tenker "oi, kanskje jeg kan gi barnet mitt til en snill nordmann?"??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Haha, er du litt rar? Du kan jo stille deg opp utenfor abortklinikken og si at du kan ta babyene i stedet...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Huff, ja.. det er så trist! Skulle jo ønske at det var annerledes.. Mye vondt her i verden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå