Gå til innhold

Blir så FORBANNA


Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg leser at dei finner barn sleng her og der (Spebarn). Kuffert,flyplasser og på flydo. Kor i helvete er det slik når noske folk står i kø for og vil ha slike barn. Den loven er på tryne. (mnd år i ventekø)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi at den fortvilte mor er lat som ikke gidder å sende baby med direktefly til Norge.

 

Eller? Hva tror du? Tror du at fortvilte mødre tenker "oi, kanskje jeg kan gi barnet mitt til en snill nordmann?"??

Skrevet

Haha, er du litt rar?

Du kan jo stille deg opp utenfor abortklinikken og si at du kan ta babyene i stedet...

Skrevet

Huff, ja.. det er så trist! Skulle jo ønske at det var annerledes.. Mye vondt her i verden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...