ConsuelaBananaHammock Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 I den gamle barnehagen vi har hatt så var vi med den første dagen i noen timer. Om det gikk veldig bra kunne vi gå vekk i f.eks 1 time. Dag nr 2 så var barnet alene i noen timer og dag 3 så var de en hel dag alene. (nå gikk det veldig fint for gutta mine, mulig det var derfor det gikk så fort?) Nå har jeg byttet barnehage, i går var jeg med ungene i 1,5 time. Han eldste var alene siden han var på en annen avdeling, og når jeg stakk innom han så brydde han seg ikke. Han ble kjempe sur når vi skulle gå, fordi han gjerne ville leke mer. I dag satt jeg inne med yngste i 15 min, før jeg ble satt på pauserommet (alene) i nærmere 1 time for å se om det gikk bra. Så fikk jeg beskjed om å hente de igjen om 2 timer. Nå har jo begge mine gått i barnehage før, de takler dette supert og er veldig trygge i uvante omgivelser. Jeg vet enda ikke hvordan dagen i morgen blir. Hvordan var det i din barnehage? Jeg ser jo en tydlig forskjell på disse 2 barnehagene vi har hatt/har. Trodde barnahagene skulle ha noenlunde samme opplegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå