Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Har fått meg ny kjæreste for en tid siden, og det går ganske fort frem. Vi har ikke vært borte fra hverandre lenger enn 3-4 dager, sender forelskameldinger hele tiden, har satt oss som "i forhold" på fjasboka, og begge familiene har akseptert forholdet. Problemet er at det var en liten episode da vi enda var i veldig tidlig fase av forholdet, ute på byen. Ei gammal venninne av kjæresten begynte å flørte med ham, og han avviste ikke henne, ble helt oppslukt av henne og enså ikke meg hele kvelden (jeg satt rett ved siden av). Han ga henne sitt tlf nummer, og har også henne på facebook. Han fortalte etterpå at hun sa hun var interessert i ham, og at jeg og hun var uvenner (noe som ikke stemmer da jeg overhode ikke kjenner dama i det hele tatt). Jeg synes han burde avvise henne tydeligere, istedet for å stryke henne over håret, bryte lekehåndbak osv når jeg satt rett ved siden av dem. Nå får vi ikke sett hverandre på 2 uker, og han skal til samme by som vi var den gangen, nå til helga (han har ærend i byen). Han bruker alltid å skrive på facebook at han skal dra dit og dat. Det jeg er redd for, at han går ut på byen og møter på denne kjerringa igjen, siden hun får da vite via FB at han er der. Og at hun kommer til å ødelegge fullstendig for oss. Må legge til at han har et fyllebilde av dem to på mobilen fra 2008, der hun er nesten kliss naken og han holder rundt henne. Noe som han har fortalt meg uten at jeg spurte om det. Forstår ikke vitsen med å ha sånne bilder på mobilen jeg. Bør jeg prate med ham om min bekymring, eller er jeg patetisk kjerring som bør roe meg ned og skjerpe meg?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 For en idiot av en kjæreste du har fått deg.. Vis han at du har bein i nesa og fortell han akkurat hva du mener! Nå tror han jo tydeligvis at han kan gjøre akkurat hva han vil, og han tar deg for gitt. Kan du ikke fortelle han slikt nå i starten, kan du jo selv tenke deg hvordan det vil være om 6 mnd. Du har god grunn til å være sint, og er overhodet ikke patetisk!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Takk for svar. Problemet er at vi er i avstandsforhold, så jeg må stole på han for å få det til å funke. Men jeg vil heller ikke virke masete/kontrollerende eller sykt sjalu, for da stikker vel de fleste. HI
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 Jeg hadde ihvertfall snakket alvor med ham. Hvis han ikke fjernet bildet hennes, og henne i det hele tatt fra facebook/mobil, så hadde jeg vurdert å slå opp. Ikke sunt å gå rundt og bekymre seg hele tiden. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Eh, NEI det er ikke overhode greit eller normalt slik som han holder på! Høres nesten ut som at han vil gjøre deg sjalu med viten og vilje... Flørte/prate slik med en jente rett foran deg, som han i tillegg har lettkledde bilder av på telefonen sin?? What the fuck? Han burde slette bildene fra de to, slette henne fra fb og telefonlista, og det burde han gjøre uten å tenke seg om! Og hvis han sier at DU er sjalu og kontrollerende, så spør han om han synes det er greit at du har lettkledde bilder av deg sammen medd gamle flammer på mobilen din OSV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå