Gå til innhold

Gutt på akkurat 5 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk lastebil, gravemaskin og traktor, type litt store sandkasse leker til jul. Er dette litt barnslig? Kan tenke meg de er en 40 cm lange. Så relatvit store, men ikke av den typen man selv sitter på. Er dette litt barnslig for gutter på den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme fikk min gutt på 3 år....men for all del interessene er forskjellige.

Jenta mi på 5 år fikk DS, dataspill, ski, brettspill, skrivesaker, lær å skrive bok osv.

Skrevet

Han sier han ble glad for dem, og at de var fine, men han har ikke lekt så mye med dem. Det var ikke fra oss disse tingene, nå er de åpnet og kan nok ike byttes.

Gutten min har alle disse tingene du snakker om fra før av, bare at vi har tatt ds'en fra han, og han får ikke spille mer data og tv spill.

Bare lurte på om noen gutter i den alderen faktisk leker med biler etc. Eller om det egentlig er forbi. I så tilfelle er det jo litt synd, det var jo egentlig en fin presang.

Skrevet

Selvfølgelig leker gutter på 5 år med biler...og hva osm om andre gutter ikke leker med det? Han kan vel gjøre det.

Hvorfor har dere tatt fra han DSen og data og tv spillene?

Barn leker med de lekene de har, er ikke alle som har den luksusen å bytte ut lekene 2 ganger i året ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...