Gå til innhold

De av dere som har Abc- design cobra se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne en av dere som har Abc-design cobra, målt baggen innvendig?

Er spent på hvor stor den er, synes den ser så liten ut på bilde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne

Skrevet

Jeg har, og jeg mener den er 75 cm lang. Men hvis du går inn på den på nettet så står jo alle målene der... Jeg synes faktisk bagen var ganske romslig:)

Skrevet

Nå målte jeg litt "grovt". Den er ca 80 utvendig og ca 75 innvendig...

Skrevet

Takker for svar:)

Da var den litt lengre enn jeg trodde, synes den ser så liten ut på bilder.

Tror jeg senere en gang må innom på en foretning å prøve den. Er spent på om det vil være plass til en voksipose oppi eller om det bli alt for trangt.

Skrevet

Hei!

Kjøpte denne vognen i dag, faktisk :) Er sååå fornøyd foreløpig, sitter bare og beundrer den. Uansett, har prøvd den med min store voksi classic-pose, og det går helt supert! Bagen er større enn man skulle tro, og veldig lett å bære i trappene.

Skrevet

Så flott å høre!

Jeg har akkurat samme voksipose som deg, en voksi classic-pose og var spent på hvordan det vil passe sammen, så det er jo godt å høre.

Men er jo enda noen måneder til vi skal kjøpe vogn, men regner med det blir denne vogna:) Men har ikke termin før i juli så synes det enda er alt for tidlig å kjøpe vogn enda en stund, får bare håpe at den enda er i salg ;)

Skrevet

Vi har også den vogna, men kjøpte den lenge etter at Veslefrøkna var vokst ut av bagen, vi måtte ha ny vogn pga understellet på den andre gikk i stykker og fungerer nå som sovevogn i barnehagen.

Jeg synes den er veldig god å trille, men har noen ting å utsette på sportdelen. Det er 3 forskjellige stillinger på den, og det er ikke full liggestilling, noe jeg synes er veldig minus. Og så sitter hun veldig dypt nede i den og har ikke så god oversikt. Nå har vi ikke brukt den siden i høst og når vi tar den i bruk igjen når snøen går så antar jeg at hun har blitt større og passer bedre inn i den, men når hun var rundt 1 år så var den liksom litt for "stor".

Bagen har jeg ikke prøvd, men den ser i alle fall mindre ut en den Emmaljungabagen City Bag vi har til den andre vogna. Spent på om neste baby vil trives i den, ellers har jeg veldig lyst på ny Emmaljungavogn...

Det store plusset med denne vogna er at den er lett å trille og er stødig selv om det er 3 hjul, dessuten er den SUPERLETT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...