Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Har vært skikkelig dårlig i natt. Kastet opp så mye at jeg trodde til slutt at hele kroppen vrengte seg for å skvise ut mer. Kunne ikke skjønne at det var igjen der inne... Kan ikke huske sist jeg følte meg så syk. Nå sitter jeg her å er litt bekymret for om lille spiren har klart seg der inne. 5+3. Hva tror dere? Tåler de godt slike ting?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Enda de er minier, så holde de ut en god del Hadde selv ekstrem kvalme fra ca 3 dager etter befruktning til jeg var 14 uker på vei, hadde det likedann som du har nå, så fort jeg spiste noe, kjente sterke lukter eller reiste meg for fort, så kom nok alt i magesekken + litt til ut, hele magen min knyttet seg når jeg kastet opp, og jeg var urolig for lille når jeg fikk positiv test på ikm dagen. Men legen beroet meg, når de er så små, ligger de fortsatt langt nede og er beskyttet og har det godt. Er nok ingen fare skal du se (her er det nå 40 dager igjen til termin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå