Gjest To små gull♥ Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Gutten min sluttet med bleie for et par uker siden, han er nå blitt veldig hard i magen og syntes han bæsjer litt skjednere enn før. Han griner ofte litt når han bæsjer og sier det er vondt, fikk også litt blod på papiret da jeg tørket han i går. Det virker ikke som om han kvier seg for å bæsje på do heller, tror ikke han går å holder seg, men er redd om dette fortsetter at han skal begynne å holde seg, og da blir det jo bare verre. Hva kan jeg gjøre? Noe han kan spise eller unngå å spise for at magen skal bli bedre? Han er litt kresen i matveien.
lille sprelle Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 druer, grovt brød, rosiner..... Vi må regulere med det for at snupp ikke skal bli for treg i magen. Gjør stunden på potte/do til en fest slik at han faktisk gjør seg ferdig med både ditt og datt. Noen trenger litt tid for at alt skal komme ut.
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Svisker/sviskesaft/sviskemos. Grove kornprodukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå