Gå til innhold

Den store dagen


hildelill

Anbefalte innlegg

Da var dagen kommet- dagen for første kontroll. er 7+5 i dag etter egne beregninger.

gruer meg skikkelig. Har hatt blødninger 3 dager denne uka. eller skal jeg kalle det noe annet enn blødninger tro? det er kun når jeg tørker meg etter å ha tissa. kommer ingenting i trusa, og har ikke hatt noen smerter, så håååper det går bra :/ Uff, skikkelig nervøs er jeg.

Noen som har hatt lingnende "blødninger"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Hildelill! hvordan gikk det da???

nå er jeg spent!

jeg har hatt sånn blødning, som ikke vistes noen andre steder enn på papiret. rart! men det gikk ikke bra med meg, men IKKE tenk på det! det er utrooolig mange som opplever blødninger og det går helt fint med dem. er det fersk blod(rosa/rødt) eller gammelt (brunt)?

 

skjønner du er nervøs, men det går helt sikkert bra!!! for de fleste går det jo bra:-) se et bankende hjerte og alt. Jeg er 8+1, så ganske likt på vei som deg. var på UL i går og så 19mm langt embryp med bankende hjerte:-) jippi.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også spent Hildelill - gikk kontrollen bra? Helt sikkert! :)

Jeg har ikke hatt noen blødninger, bare 2 dager med litt brunlig utflod for noen uker tilbake. Men så har jeg slutta med å sjekke papiret når jeg har vært på do også... Må bare ta det som det kommer tenker jeg... Så kanskje jeg har hatt litt blod som jeg ikke vet om!

 

Så koselig at du fikk se det bankende hjertet da Mixy! Stas! Ü

Utrolig hvor lite det er... 2 cm liksom, det er jo ingenting - likevel allting!

 

Lykke til videre begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...